Általános Szerződési Feltételek

Az E-SHOP ÁLTALÁNOS FELTÉTELEI http://degrets.hu/

I. TÁRGY

Ez a dokumentum azokat az általános feltételeket tartalmazza, amelyek mellett a kereskedő DEGRETS Kft. szolgáltatásokat nyújt felhasználóinak-vásárlóinak a http://degrets.hu/ e-shopon keresztül. Ezek a feltételek minden vásárlóra nézve kötelezőek, informáltnak tekinthetők, és kifejezetten hozzájárulnak a feltételekhez, mielőtt az árukat megvásárolják az online áruházból. A jelen Feltételek elfogadásával az ügyfelek kifejezett hozzájárulást adnak távollevői szerződés megkötéséhez a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében.

II. ADATOK A SZÁLLÍTÓHOZ

1. A http://degrets.hu/ oldalt a DEGRETS LTD társaság kezeli.

2. Kapcsolattartási adatok:

- A kapcsolatfelvételi űrlap a nap 24 órájában aktív;

- E-mail sales@degrets.hu - a nap 24 órájában;

- Mobil: +36 70 612 5271 - az üzletek szokásos munkaidején belül.

- Cím: Bulgária, Popovo 7800

                    régió Targovishte

                    iroda Speedy, Degrets LTD

 

3. A DEGRETS Kft. forintban értékesít, az árak egy egységre vonatkoznak / 1db / ÁFA.

4. Felhasználói információk tárolása és azokhoz való hozzáférés:

A DEGRETS Ltd. a következő információkat tárolja a webhely felhasználóiról:

Név és vezetéknév, telefon, e-mail és szállítási cím. Ezek az adatok a szolgáltatás pontos és időben történő teljesítéséhez szükségesek.

Minden felhasználó lehetőséget kap adatainak megváltoztatására vagy az információk tárolásának írásbeli megtagadására a sales@degrets.hu e-mail címen. A felhasználók önként adják meg személyes adataikat a webhely használatának azonosítása során, és az adatokat a DEGRETS Ltd. legfeljebb hat hónapon keresztül tárolja, dolgozza fel és használja fel. A DEGRETS Ltd. kijelenti, hogy a webhely felhasználói által biztosított személyes adatokat nem továbbítják a harmadik félnek hirdetési, promóciós vagy bármilyen más célból.

A DEGRETS Kft. fenntartja a jogot arra, hogy az IP-címeket és a felhasználó adatait személyazonosságának feltárására csak szükség esetén használja az állami hatóság megfelelően kiadott utasításai alapján, vagy az e-kereskedelmi webhely általános feltételeinek való megfelelés érdekében.

A DEGRETS Kft. biztosítja, hogy ezen információk tárolása és az azokhoz való hozzáférés összhangban legyen az adatvédelmi törvénnyel.

5. A http://degrets.hu/ weboldalon elérhető termékek nem minősülnek jogilag kötelező érvényű ajánlatnak, inkább demonstratív online katalógus, amely a kereskedő termékcsaládját írja le.

6. Az az időszak, amelyre az ajánlat vagy az ár érvényben marad: mindkét oldalon kötelező érvényűek azok az árak, amelyeket ebben az online áruházban a bejelentéskor felsoroltak.

III. A FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

Az Ügyfél jogai és kötelezettségei:

1. Az ügyfél jogosult:

- megvizsgálni az áruk jellemzőit, árait és szállítási feltételeit;

- Az E-SHOP http://degrets.hu/ áruk megrendelése a jelen Feltételekben meghatározott feltételekkel.

- A megrendelt áruk / termékek átadása egy megadott címre szállításra, miután a DEGRETS Kft. képviselője előzetesen telefonon / e-mailben megerősítette;

- Tételes számla / vásárlási bizonylat beszerzése, amely tartalmazza az összes megvásárolt áru adatait - méret, szín, szám; az egyes termékek egységértéke; fizetendő teljes összeg; a cég-beszállító azonosítása, ideértve a címet, a telefont és az egyéb kapcsolattartási eszközöket;

- információt kapni a megrendelés állapotáról;

3. Az ügyfél köteles:

- Igaz és pontos információk megadása a nevéről, vezetéknevéről, kézbesítési címéről, telefon- és e-mail címéről;

- megfizetni a tájékoztatásban szereplő megrendelt áruk árát a megrendelés átvételekor;

- lehetővé tenni az áruk szállítási címre történő kiszállítását;

- A szállítási költségeket megfizetni a termék vételárával egyidejűleg

A DEGRETS Ltd jogai és kötelezettségei:

1. A DEGRETS Kft. Joga:

- az áruk megvásárlásáért és azok leszállításáért esedékes összeget megkapni;

- bármikor, előzetes értesítés nélkül változtatni a közzétett anyagokon, szolgáltatásokon és árakon;

- Az Ügyféltől a következő információk bekérésére: név (magánszemélyeknek - név és családnév, jogi személyek és egyéni vállalkozók neve – cégnév,adószám, székhely), cím, telefon- és e-mail cím;

2. A DEGRETS kft. biztosítja a vadonatúj termékeket

3. A DEGRETS kft. köteles:

- a megrendelt áruk Ügyfél tulajdonjogának átruházására;

- Az Ügyfél által megrendelt termékek időben történő szállítására és szállítási feltételek szerinti leszállítására ezen a weboldalon és a jelen Feltételekben meghatározottak szerint;

- nem felelős a megvásárolt áruk színeiben, a PC sajátosságaiból adódó esetleges eltérésekért;

- Nem vállal felelősséget a tapéták és fotótapéták sikertelen telepítéséért

IV. ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉS

1. Az ügyfél szerződést köt az http: //degrets.hu/ által kínált termékek értékesítésére, a http: //degrets.hu/ oldalon elérhető felületen keresztül. Ezek a feltételek minden adásvételi szerződés szerves részét képezik.

2. Az ügyfelekkel kötött szerződések alapján a Vállalkozó az interfészen keresztül átadja és átadja a megrendelt termékek tulajdonjogát az Ügyfélnek.

3. Az Ügyfél köteles a szállítónak megfizetni a szállított áruk költségét a http://degrets.hu/ oldalon és a jelen Feltételekben meghatározottak szerint.

4. A szállító az ügyfelek által kért árukat a Szolgáltató által a http://degrets.hu/ oldalon meghatározott feltételekkel szállítja.

5. A szerződés megkötésének eljárása szabványos, és a következő szakaszokon megy keresztül:

5.1. A minták megtekintése. Az ügyfél kiválasztja a megrendelni kívánt terméket.

5.2. Az ügyfél által kiválasztott "Kosárba helyezés" megnyomásával megjelenik a felhasználó kosarában. Az ügyfél korlátlan mennyiségű terméket adhat hozzá, és eltávolíthatja azokat

5.3. A "Bejelentkezés a kosárba" kiválasztásakor az ügyfél a vásárlásig látja a kiválasztott termékeket fényképpel, a termék nevével és számával, a kért mennyiséggel, az egységárral és a teljes árral. A fogyasztó bevásárlókosarába való belépés után az Ügyfél megváltoztathatja vagy törölhet a kosárból, ha el akar állni a kiválasztott terméktől.

5.4. A szerződés teljesítése előtt az ügyfélnek be kell írnia az adatokat, és a megrendelés jóváhagyása előtt el kell fogadnia a vásárlás feltételeit a DEGRETS LTD webhelyére vonatkozóan. Ha az ügyfélnek szüksége van számlára, akkor ez a megadott adatok alapján kerül kiállításra.

5.5. Pénztár. A fogyasztói kosárban található termékek még nincsenek megrendelve. Amikor az ügyfél úgy dönt, hogy készen áll a megrendelésével, és minden, amit megrendelni szeretne, már benne van a kosárban, akkor a megrendelés elküldése gomb megnyomásával kell jóváhagyni.

5.6. Az eljárás a "Vásárlás most" gombra kattintva zárul le.

6. A megrendelésről részletes jelentés érkezik az ügyfél által megadott e-mail címre. A rendszer automatikusan előállítja a megrendelés számát, amelyet az e-mail tartalmaz, és amelynek segítségével az ügyfél ellenőrizheti, a megrendelés sikerességét.

7. Ha az ügyfél által meghatározott szerződés során hiányos a cím és a telefonszám megadása, a hibás vagy téves szerződést érvénytelennek kell tekinteni, és a DEGRETS Kft. nem köteles azt végrehajtani.

V. ÁR ÉS FIZETÉS

1. Az áruház árai forintban értendők. Az áruk meghirdetett árai véglegesek, a szerződés napjára érvényesek és tartalmazzák az áfát.

2. A felajánlott áruk ára a termék képe mellé kerül.

3. A megrendelés kifizetését az alábbi módok egyikével hajtják végre:

3.1. Banki átutalással: Ha banki átutalással fizet, akkor keresse fel a legközelebbi bankot vagy az internetbankot, és utalja a vételárat a DEGRETS Ltd. következő számlájára:

Kedvezményezett: DEGRETS Kft.

Bank: DSK Bank

BIC: STSABGZF

IBAN: BG34STSA93000013349103

A fizetési megbízásban fel kell tüntetni a megrendelés számát és dátumát. A szállítás legkésőbb a DEGRETS LTD számlájára történő befizetés beérkezésétől számított első munkanaptól számított 3-5 munkanapon belül történik.

3.2. Utánvét (fizetés az áru átadásakor): Ha úgy dönt, hogy az árat kézbesítéskor fizeti (COD), akkor az ügyfél kifizeti a szállítmányozó futárnak járó összeget.

A webhelyen bejelentett változó árak:

4. A weboldalon feltüntetett árak változása esetén a változás egyértelműen tükröződik az ügyfél számára, például abban azon terméken, amelyen a régi ár áthúzott, az új pedig piros színnel jelenik meg.

5. Az áruk árának változása nem érinti a már megkötött szerződéseket.

6. Ha a termék ára csökken, az áruk régi és új árának feltüntetése mellett a helyszínen közzéteszik az árcsökkentés feltételeit és azt az időszakot, amely alatt az árakat csökkentett áron kínálják.

VI. SZÁLLÍTÁS

1. Az elektronikus katalógusból rendelt árukat futárral szállítják a kérelemben megadott címre. A kézbesítés futárral történik az ügyfél valós címéig. A szállítás a megrendelés visszaigazolásától számított 3–5 munkanapon belül történik. Azoknak a helyeknek, ahol a futárcég csak a hét bizonyos napjain kézbesít szállítási időt, ez összhangban van ezzel.

2. A termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget. A megrendelés kézbesítésének költségét a futárcégek kedvezményes szállítási díjai képezik. Az ügyfél által kiválasztott összes áru után jelenik meg. Az áru átvételét követően fizetik a szerződésben említett szállítási árat, illetve amikor a megrendelt terméket banki átutalással fizetik, a szállítási költséget a megrendelt áruk árával egyidejűleg kell megfizetni.

3. A megrendeléseket lemondhatja a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy az sales@degrets.hu e-mail címre küldött e-mailben

4. A szállítás megfizetése után, amíg a futár a címen tartózkodik, az ügyfél ellenőrizheti a szállítmányt a beavatkozás, zúzás, nedvesedés stb. látható jeleinél. A Futárnak a fuvarlevélen jeleznie kell a problémát és a DEGRETS Kft.-t haladéktalanul értesíteni kell a +36 70 612 5271 telefonszámon

Ha a küldeményt saját felelősségére fogadja el, és nem érvényesíti a követeléseket a futár előtt, akkor az igény érvénytelennek minősül.

5. Ha az áru átvételénél a csomag nem megfelelő szállítás miatt eltört vagy elszakadt, vagy hiányzik az áru, akkor igényt nyújthat be, és a biztosítási igény csak a futár jelenlétében érvényes. Ebben az esetben azonnal lépjen kapcsolatba velünk, vagy utasítsa el az áru átvételét. Amikor a futár már elindult, az Ön igényét nem fogadjuk el. A követelést a futárnak szóló fuvarlevélben szereplő megjegyzés igazolja. Jelentést adnak ki, amely leírja a szállítmány és csomagolás sérülésének megállapítását. Ha a küldeményt saját felelősségére fogadja el, és nem érvényesíti a követeléseket a futár előtt, akkor az igény érvénytelennek minősül.

VII. MEGSZŰNÉS

1. Ezt a szerződést a következő esetekben kell jobban kibontani:

- Megvalósításával;

- a felek írásbeli kifejezett kölcsönös egyetértésével;

- egyik fél objektív képtelensége miatt képtelen teljesíteni az ebből eredő kötelezettségeit;

- Egyéb törvény által előírt esetekben

VIII. Elutasítások, követelések és behajtás

A leszállított áruk megtagadása

1 A fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében fogyasztóként minden vásárlónak joga van kártérítés és büntetés nélkül, és anélkül, hogy bármilyen okot adna, a szerződéstől való elállására az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ezen időn belül az Ügyfél köteles megőrizni a szállítótól kapott árukat, azok minőségét és biztonságát.

2. Ha a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében vett fogyasztónak el kell hagynia a megadott határidőn belül szállított árut, erről értesítenie kell a DEGRETS Kft-t, és vissza kell adnia a terméket az eredeti címkéivel, anélkül, hogy a terméket használták, megrongálták vagy kezelték volna bármilyen módon és a fogyasztóvédelemről szóló törvény 55. cikkének minden egyéb feltételével összhangban. Az áruk visszaküldésének költségeit az Ügyfél viseli.

3. Nem téríthetők vissza azok az áruk:

- Tapéták és vászonképek, egyedi megrendelések alapján, katalógus szerint, rendszeres választékkal

- Gyorsan oldódó tapétaragasztók, ezek a termékek speciális tárolási módot igényelnek, megfelelő páratartalommal, amelyet a felhasználók nem tudnak bizonyítani. - Tapéta, eltávolított eredeti csomagolással és címkével. A műanyag zacskó nélküli termék nagyon gyorsan beszennyeződik, az élek alá vannak vágva, és nem tudja igazolni a méretet / hiányos lehet / és a címkét - amely sok fontos információt tartalmaz.

- Fotótapéták, szakadt címkével a kupakok dobozán, ezek a termékek nagyon kényes természetűek, miután kinyitották, látható, hogy könnyen gyűrődik.

- A már ragasztott tapétákra és fotótapéták, valamint azok ragasztott részei

4. A visszaszolgáltatott áru átvételét és annak felülvizsgálatát követően a szolgáltató legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül visszatéríti az ügyfél által fizetett árat, a szállítási díjak nem kerülnek visszatérítésre. Minden vásárló élhet a termék helyettesítésének jogával egy másik kiválasztott termékkel, a szállítási díj újbóli megfizetésének vállalásával.

5. Amennyiben az Ügyfél a megfizetett vételár visszatérítését kéri, akkor azt a következő módon térítjük vissza:

- utánvéttel fizetett megrendelések esetén az összeget utalással utaljuk vissza egy az ügyfél által megadott bankszámlára.

Követelések

1. Az ügyfél jogosult követelni az áruk szerződésbeli esetleges eltéréseit.

- Nyilvánvaló gyártási hibákkal rendelkező tapéta, például olajfoltok, ráncos területek, rosszul színezett és díszített kitöltetlen területek. Csak legfeljebb egy felbontott tekercset fogadunk el, és csak tapétatekercseket ne ragasszák fel. Nem logikus ragasztani a hibás tapétacsíkokat a falra, és csak ezután látni a hibát, vagy kivágni egynél több hengert, majd meghatározni a hibát.

-Fotótapéták, sokszorosított részekkel / lapokkal /

2. Az ügyfél kérheti az termékek árának visszatérítését, az áruk cseréjét a Szerződéssel összeegyeztethető más termékre, árengedményeket vagy ingyenes javításokat / javításokat.

3. Az ügyfél jogosult követelni, ha a hibák nem az ő helytelen magatartásából származnak, és ha a termék nem a nem rendeltetésszerű használat miatt sérült meg.

4. Az igény benyújtásakor az ügyfélnek a követelés alapjául szolgáló dokumentumokat kell alkalmaznia: nyugta vagy számla; nyilvántartások, okiratok vagy egyéb dokumentumok, amelyek megállapítják, hogy az áruk vagy szolgáltatások nem felelnek meg a szerződésnek; egyéb okiratok, amelyek igazolják a követelést az okok és a méret alapján.

5. A fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti minőségi felhasználó az ügyfél a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott határidőn belül nyújthat be igényt. Azoknak az ügyfeleknek, akik nem minőségi felhasználók, a kötelezettségekről és szerződésekről szóló törvényben meghatározott határidőket kell alkalmazni.

6. Fenti esetekben az áru visszaszállításának szállítási költségeit a DEGRETS LTD. viseli

IX. TITOKTARTÁS

1. A szállító intézkedéseket hoz az ügyfelek személyes adatainak védelme érdekében a személyes adatok védelméről szóló törvény alapján.

2. Az Ügyfél személyes adatainak biztonsági okaiból a Szállító csak az e-mail címre küld adatokat, amelyeket az Ügyfél a megrendeléskor megadott.

X. ELÁLLÁS

Nem baj, ha meggondolja magát.

Ha nem elégedett a vásárlásával, bármikor visszaküldheti a termékeket.

Ha a termékek károsodnak, vagy használták őket, a vállalat nem veszi vissza azokat

Minden olyan visszaküldést elutasítunk, amely nem felel meg a vállalat Általános Szerződési Feltételeinek.

A termék visszaszolgáltatásának egyetlen módja az, hogy kapcsolatba lép a futárszolgálattal (Sprinter vagy GLS futár). A DEGRETS nem biztosítja a futárt a megrendelések visszaszolgáltatásához.

A termék visszaküldése azt jelenti, hogy egyszerűen 14 napon belül visszaküldi a terméket.

Az ügyfeleknek joguk van a termékeket bármiféle indoklás nélkül visszaküldeni.

Az ügyfeleknek kell megfizetni a visszaküldési díjakat.

A termékek visszaküldhetők a következő címre:

Bulgária, Popovo 7800 város

Targovishte régió

str. Bulgaria 110, office Speedy, Degrets LTD

Mobil: +359886743363

Miután a Degrets LTD megkapta a csomagot, a cég felveszi Önnel a kapcsolatot, így megkaphatja a pénzét.

XI. AZ ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK MÓDOSÍTÁSA ÉS HOZZÁFÉRÉS

1. A DEGRETS Kft. Fenntartja a jogot, hogy bármikor egyoldalúan megváltoztassa az E-SHOP http://degrets.hu/ weboldalt és a Felhasználási Feltételeket a dokumentum frissítésével és a frissítések módosítása után a közzététel napjával.

2. Az Ügyfél köteles megismerni a tényleges felhasználási feltételeket és az aktuális Általános Szerződési Feltételeket, mert azok betartása kötelező.

3. Az Általános Szerződési Feltételek változásai nem érintik az Ügyfél és a DEGRETS Kft. közötti kapcsolatokat, amelyek az Általános Feltételek módosítása előtt érvényesen megkötött szerződésekkel kapcsolatban merülnek fel.